jótállási információk

FONTOS: A készülék minden szervizelése előtt készítsen biztonsági másolatot a telepített szoftverekről és felhasználói adatokról, mivel a Sony esetleg kénytelen törölni az adatait. A Sony nem tehető felelőssé az adathordozókon vagy a berendezés bármely részén tárolt programok, adatok vagy más információk sérüléséért vagy elvesztéséért.

Tisztelt Vásárló!

Köszönjük, hogy Sony terméket vásárolt. Reméljük, sok örömét leli majd benne.
Ha a készüléke esetleg mégis javításra szorulna, kérjük, tájékozódjon a Tablet Support (Táblagép támogatás) honlapon a készülék forgalmazójánál, a hivatalos szervizhálózat (authorized service network, ASN) valamely tagjánál (érvényes az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban vagy az ebben a garanciában, illetve a mellékelt tájékoztatókban szereplő más országokban). A felesleges kényelmetlenségek megelőzése érdekében alaposan olvassa el a termékre vonatkozó tudnivalókat, mielőtt a garanciális szervizt igénybe venné.

Az Ön garanciája

Ez a garancia vonatkozik az Ön készülékére, a készülékhez mellékelt tájékoztatók szerint, amennyiben a készüléket a garanciális területen belül vásárolta. Ezzel a garanciával a Sony a vásárlás dátumától számított 2 évig szavatolja, hogy a készülék az eredeti vásárlás időpontjában anyag- és gyártási hibáktól mentes. A jelen garanciát biztosító és teljesítő Sony vállalat ebben a garanciában vagy a kapcsolódó tájékoztatókban annak az országnak a neve mellett található, amelyben a garanciát érvényesíteni szeretné.
Ha a garanciális időtartamon belül megállapítást nyer, hogy az eredeti vásárlás időpontjában a készülék anyag- vagy gyártási hiba miatt hibás volt, akkor a Sony vagy a garanciális területen belüli hivatalos szervizképviselet anyag- és munkadíj felszámolása nélkül megjavítja, vagy (a Sony döntése alapján) az alábbi feltételeknek és kikötéseknek megfelelően kicseréli a készüléket vagy a hibás alkatrészt. A Sony vagy a hivatalos szervizképviselet a hibás terméket vagy alkatrészt új vagy felújított termékre vagy alkatrészre cserélheti. A csere során visszavett minden termék vagy alkatrész a Sony tulajdonába kerül. Kereskedő belyegzője

Feltételek

  1. A garanciális szolgáltatásokat csak a garanciális időszakon belül, a hibás készülék és az eredeti számla vagy vásárlási bizonylat (amely tartalmazza a vásárlás dátumát, a típusnevet és a viszonteladó nevét) bemutatásával lehet igénybe venni. A Sony és a hivatalos szervizképviselet megtagadhatja az ingyenes garanciális szolgáltatást, ha a vásárló ezeket a dokumentumokat nem mutatja be, vagy a dokumentumok nem teljesek, illetve olvashatatlanná váltak.
    A garancia érvényét veszti, ha a készüléken a típusnevet vagy a gyári számot megváltoztatták, törölték, eltávolították vagy olvashatatlanná tették.

  2. A cserélhető adathordozók vagy kiegészítők adatainak elvesztésének/törlésének megelőzése érdekében kérjük, hogy ezeket távolítsa el a készülékből, mielőtt javításra átadná.

  3. Ez a garancia nem fedezi a készülék Sony céghez vagy a hivatalos szervizképviselethez való szállításával, illetve onnan való elszállításával kapcsolatos szállítási költségeket és biztosítást.

  4. A garancia nem terjed ki a következőkre:
    • időszakos karbantartás, továbbá természetes elhasználódás miatti javítás és alkatrészcsere;
    • fogyóeszközök (a készülék élettartama során rendszeres cserére szoruló összetevők, pl. elemek, akkumulátorok). Ezzel a garanciával a Sony a vásárlás dátumától számított legalább 6 hónapig szavatolja, hogy a készülékben található akkumulátor az eredeti vásárlás időpontjában anyag- és gyártási hibáktól mentes.
    • a normál személyes vagy háztartási használatnak nem megfelelő használat, üzemeltetés vagy kezelés miatt keletkezett károk;
    • a készülék nem rendeltetésszerű használatból eredő károsodása vagy megváltoztatása, beleértve a következőket:
      - fizikai, külalaki vagy felületi sérülést okozó művelet, a készülék módosítása vagy a folyadékkristályos kijelző sérülése;
      - a Sony telepítésre és használatra vonatkozó előírásainak be nem tartása vagy a készülék nem rendeltetésszerű használata;
      - a Sony biztonsági szabályzat előírásainak be nem tartása
      - a Sony helyes karbantartásra vonatkozó előírásainak be nem tartása;
      - az üzembe helyezés vagy használat országában hatályos műszaki és biztonsági törvények és szabványok figyelmen kívül hagyásával végzett üzembe helyezés vagy használat;
      - számítógépes vírusfertőzés, a készülékhez nem mellékelt vagy helytelenül telepített szoftver használata;
      - azoknak a rendszereknek az állapota vagy hibái, amelyekkel vagy amelyekben a készüléket használják, kivéve azokat a Sony termékeket, amelyeket a készülékkel való használatra terveztek;
      - a készülék használata a Sony által előírttól eltérő típusú, állapotú és szabványú tartozékokkal, kiegészítőkkel vagy más termékekkel;
      - nem a Sony vagy egy hivatalos szervizképviselet által végzett vagy megkísérelt javítás;
      - a Sony előzetes hozzájárulása nélkül végzett beállítás vagy átalakítás, beleértve a következőket:
      • a készülék olyan módosítása vagy frissítése, amely meghaladja a használati útmutatóban leírt műszaki adatokat vagy funkciókat, vagy
      • a készülék módosítása abból a célból, hogy a készülék teljesítse egy olyan ország állami vagy helyi műszaki, illetve biztonsági szabványait, amely ország nem szerepel a termék tervezése és gyártása során előírt rendeltetési helyek között;
      • gondatlanság;
      • baleset, tűz, folyadék, vegyszer, egyéb anyagok, árvíz, rezgés, hőhatás, nem megfelelő szellőzés, tápfeszültség-ingadozás, túl nagy vagy nem megfelelő tápfeszültség vagy bemeneti feszültség, sugárzás, elektrosztatikus kisülés, beleértve a villámlást, más külső erők és hatások.
  5. Ez a garancia csak a termék hardverösszetevőire vonatkozik. Nem vonatkozik a szoftverekre (akár Sony, akár más gyártó terméke), amelyekre végfelhasználói licencszerződés, külön szavatossági és garanciális feltételek vagy kizárások vannak érvényben, illetve vonatkoznak.

  6. Tájékoztatjuk, hogy a készülékével kapcsolatos kivizsgálási költségeket Önnek kell fizetnie, ha:
    a) a Sony vagy egy hivatalos Sony szerviz által elvégzett vizsgálat azt állapítja meg,hogy Ön (bármilyen okból) nem jogosult a garanciális javítás igénybe vételére;
    b) a készülék megfelelően működik, és a vizsgálat nem talál hardverhibát.

  7. Képponthibákra vonatkozó feltételek:
    Az ISO 13406-2 szabványnak megfelelő síkképernyős megjelenítőkön a hibás képpontok megengedett száma legfeljebb az összes képpont 0,0005%-a. A Tablet Support (Táblagép támogatás) honlapon van egy „Faulty Pixels Policy (Képponthibákra vonatkozó feltételek)” című témakör, ahol tájékozódhat arról, hogy az Ön Sony táblagépe esetén mennyi a hibás képpontok megengedett száma.

Kizárások és korlátozások

A fent említetteken kívül a Sony semmilyen garanciát nem vállal (közvetlenül, közvetve, törvényileg vagy más módon) a termék, valamint a hozzá tartozó vagy benne foglalt szoftver minőségére, teljesítményére, pontosságára, megbízhatóságára, adott célra való alkalmazhatóságára vagy egyéb vonatkozására. Ha a hatályos törvények ezeket a kizárásokat részben vagy egészben nem engedik meg, akkor a Sony a garanciára vonatkozó kizárásokat vagy korlátozásokat a hatályos törvények által megengedett legnagyobb mértékig alkalmazza. Minden nem teljesen kizárható garancia (amennyiben a hatályos törvények megengedik) ennek a garanciának az időtartamára korlátozódik.

A Sony jelen garancia szerinti egyetlen kötelezettsége a hatálya alá eső termékek javítása vagy cseréje a garancia feltételeinek és kikötéseinek megfelelően. A Sony nem tehető felelőssé a termékekkel, a szolgáltatásokkal és a jelen garanciával kapcsolatos veszteségekért vagy károkért, beleértve a következőket: anyagi vagy nem anyagi kár; a termék vételára; elmaradt haszon, elmaradt bevétel, elveszett adat; a készülék vagy bármely kapcsolódó termék élvezetének vagy használatának elmaradása; közvetett,járulékos vagy következményi kár vagy veszteség.

Ez érvényes abban az esetben is, ha a veszteség vagy kár a következőkkel kapcsolatos:
- rendszerleállás, üzemszünet, felhasználói időveszteség vagy üzletviteli megszakadás történt a termék vagy a kapcsolódó termékek hibás működése, működésképtelensége vagy a Sony által (ill. egy hivatalos szervizképviseletnél) végzett javítás alatti elérhetetlensége miatt;
- a termék vagy a kapcsolódó termékek kimenetének pontatlansága;
- szoftverek vagy cserélhető adathordozók sérülése vagy elvesztése; vagy
- számítógépes vírusfertőzés vagy egyéb ok.

Ez vonatkozik minden jogi vonatkozású kárra és veszteségre, beleértve a gondatlanságot és más vétséget, a szerződésszegést, a kifejezett vagy vélelmezett garanciát és a korlátlan felelősséget (akkor is, ha a Sony vagy egy hivatalos szervizképviselet tudatában volt az ilyen kár lehetőségének).

Ha a hatályos törvények ezeket a felelősségelhárításokat tiltják vagy korlátozzák, akkor a Sony a felelősségre vonatkozó kizárásokat vagy korlátozásokat a hatályos törvények által megengedett legnagyobb mértékig alkalmazza. Például néhány ország tiltja a gondatlanságból, súlyos gondatlanságból, szándékos félrevezetésből, csalásból vagy hasonló tevékenységből eredő károkkal kapcsolatos felelősségek kizárását vagy korlátozását. A Sony jelen garancia szerinti felelőssége egyetlen esetben sem haladhatja meg a termék vételárát, de ha a hatályos törvények csak ennél magasabb felelősségkorlátozást engednek meg, akkor a magasabb korlátozások lépnek érvénybe.

Az Ön jogainak sértetlensége

A hatályos állami törvények alapján a fogyasztóknak törvényben előírt jogaik vannak a fogyasztói termékek vásárlásával kapcsolatban. A jelen garancia nem csökkenti ezeket a jogokat, továbbá nem csökkenti a nem kizárható és nem korlátozható jogokat, valamint a termék eladójával szembeni jogokat. Ön saját belátása szerint érvényesítheti ezeket a jogait.

Sony B.V.,
Trading as Sony Belgium, bijkantoor van (branch) Sony B.V.

Székhely: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey, KT13 0XW, United Kingdom
Cégjegyzékszám: 71682147
Adószám: BE0452161045
Cím: Da Vincilaan 7 - D1, 1930 Zaventem, Belgium