Próbálkozzon a következőkkel:

 

Csak a W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB és W750C sorozat esetében.   Hol található a termékemen a modellnév?

 

Törölje a böngészőbeállításokat és az összes sütit:

  • Indítsa el a böngészőt az [App] (Alkalmazás) menüből.
  • Válassza az [Options] (Beállítások) lehetőséget.
  • Válassza a [Browser Settings] (Böngészőbeállítások) lehetőséget.
  • Válassza a [Delete all Cookies] (Összes süti törlése) lehetőséget.

 

Csak a WD75, WD6, WE75, WE6, XE70 és WF6 sorozat esetében.   Hol található a termékemen a modellnév?

 

Törölje személyes információit a tv-készülékről:

  • Válassza a [HOME] (Főmenü) > [Settings] (Beállítások) lehetőséget.
  • Válassza a [Customer Support] (Ügyféltámogatás) lehetőséget.
  • Válassza az [Initialize Personal Information] (Személyes adatok törlése) lehetőséget.
  • Válassza az [OK] lehetőséget.

Sikerült megoldani a problémát?

Igen Nem, tovább a következő lépésre