Üdvözli a Sony javítással kapcsolatos támogatási honlapja. Lépésről lépésre haladva megmutatjuk Önnek, hogyan teheti a javítás folyamatát a lehető legegyszerűbbé és legkényelmesebbé.



1. lépés: Mire van szükség, és miért van erre szükség?

Ha biztos benne, hogy szükség van javításra, össze kell gyűjtenie bizonyos információkat.

Nézzük meg egyenként a javításhoz szükséges információkat:

Termék/modell neve
Sorozatszám

Hol található a modell neve vagy a sorozatszám?

Ha megadja a modell nevét és sorozatszámát, pontosan azonosítani tudjuk a termékét és további információt tudunk nyújtani Önnek a javítási folyamat megkönnyítése érdekében.

A számla

A számla segítségével a kereskedő ellenőrizni tudja, hogy a termékre érvényes-e még a garancia. Emellett a termék összekapcsolható a kereskedő adatbázisával. Elvesztette a számlát? Ne aggódjon, ha a termékre még érvényes a garancia, a kereskedőnek van róla digitális másolata.

Garanciával kapcsolatos információk

Ellenőrizze, hogy érvényes-e még a termékre a garancia (lásd számla), vagy van-e az Ön birtokában kibővített garancia. Ha nem tudja, hogy mennyi ideig érvényes az Ön országában a garancia, nézze meg az áttekintést.

Személyes adatok

Név, cím, e-mail-cím és telefonszám.

3. lépés: A probléma leírása

A siker kulcsa a felkészülés. A probléma világos leírása segíteni fogja a javítást végző csapat munkáját.
A letölthető és kinyomtatható sablon segítségével könnyebben össze tudja foglalni a szükséges információkat.

A sablon letöltése

4. lépés: Hivatalos Sony márkaszerviz keresése

Most, hogy befejezte az adatok összegyűjtését, itt az idő keresni egy hivatalos márkaszervizt. A hivatalos márkaszerviz-keresővel megtalálhatja a közelben lévő hivatalos márkaszervizeinket.
A hivatalos márkaszerviz segíteni fog Önnek a javítás hátralévő lépéseiben. Kérjük, adja meg nekik az összegyűjtött információkat.


repair centre locator

Ide kattintva kereshet a hivatalos márkaszervizek között


További tippek és trükkök

  • Készítsen adatairól biztonsági másolatot:
    A javítás során a terméket visszaállítják az eredeti gyári beállításokra. Ez azt jelenti, hogy az eszközön tárolt adatok, például a zenék és a képek, törlésre kerülnek. A Sony nem vállal felelősséget a személyes fájlok szervizelés során történő elveszéséért, ezért nyomatékosan azt javasoljuk, hogy készítsen biztonsági másolatot a fájlokról, mielőtt beküldi nekünk a termék(ek)et. Vigye át a fájlokat számítógépre, memóriakártyára vagy külső USB-tárolóeszközre.
  • Ne hozzon el felesleges eszközöket
    Csak akkor hozza magával a berendezés tartozékait is, ha azoknak köze van a problémához (pl. az akkumulátortöltő nem működik megfelelően). Vegye ki az alábbi termékeket, mert a szerviz alatt lehet, hogy eltávolítják őket, elvesznek vagy megsérülnek:
    • CD-lemezek
    • DVD-lemezek
    • Blu-ray lemezek
    • minden memóriakártya


    Ha bármely tartozékot mellékel a javításra küldött főegységhez, fontos, hogy megjelölje, mely tartozékokról van szó. Ezzel elkerülhetők az esetleges későbbi viták. Például ha egy mellékelt tartozékot nem kap vissza a javítást követően.

    A Sony nem vállal felelősséget a megsérült vagy elveszett tárolóeszközökért vagy optikai adathordozókért.