Kövesse az alábbi helyreállítási módszert:

Előkészítés: Ellenőrizze internetszolgáltatójánál, hogy az internetszolgáltatás megfelelően működik-e

  1. húzza ki a tv hálózati kábelét az elektromos aljzatból
  2. Kapcsolja ki a Wi-Fi® routert
  3. Csatlakoztassa a hálózati kábelt az elektromos aljzatba
  4. Kapcsolja be a tv-t
  5. Indítsa újra a szoftvert:
    1. Nyomja meg és tartsa lenyomva a felfelé mutató nyíl gombot a távvezérlőn
    2. Miközben lenyomva tartja a felfelé mutató nyíl gombot, nyomja meg és engedje fel a tv oldalán található be/kikapcsoló gombot. A Visszaállítás opció a tv bal alsó sarkában fog rövid ideig megjelenni
    3. Engedje fel a felfelé mutató nyíl gombot a távvezérlőn, majd várjon, amíg a tv elvégzi a visszaállítást
  6. A Visszaállítás üzenet megjelenése után hagyja, hogy a tv elvégezze a visszaállítást. Ne nyomjon meg semmilyen gombot a távvezérlőn vagy a tv-n, és ne végezzen semmilyen módosítást egy percig.
  7. A visszaállítás elvégzése után válassza le a hálózati kábelt az elektromos aljzatról
  8. Hagyja a tv-készüléket áramellátás nélkül 10 másodpercig
  9. Kapcsolja be a Wi-Fi® routert
  10. Csatlakoztassa a hálózati kábelt az elektromos aljzathoz
  11. Kapcsolja be a tv-t.
    FIGYELEM: A képernyőn csak akkor jelenik meg a Kezdeti beállítások ablak, ha a fenti műveleteket megfelelően hajtotta végre.
  12. A Kezdeti beállítás végrehajtásához kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat

FONTOS: Sikertelen visszaállítás esetén válasszon le minden eszközt a tv-ről, majd az 1. lépéssel kezdve ismételje meg a műveletet.


Sikerült megoldani a problémát?

Igen Nem, tovább a következő lépésre