Üdvözli a Sony javítással kapcsolatos támogatási honlapja. Lépésről lépésre haladva megmutatjuk Önnek, hogyan teheti a javítás folyamatát a lehető legegyszerűbbé és legkényelmesebbé.
Ha biztos benne, hogy szükség van javításra, össze kell gyűjtenie bizonyos információkat.
Nézzük meg egyenként a javításhoz szükséges információkat:
Hol található a modell neve vagy a sorozatszám?
Ha megadja a modell nevét és sorozatszámát, pontosan azonosítani tudjuk a termékét és további információt tudunk nyújtani Önnek a javítási folyamat megkönnyítése érdekében.
A számla segítségével a kereskedő ellenőrizni tudja, hogy a termékre érvényes-e még a garancia. Emellett a termék összekapcsolható a kereskedő adatbázisával. Elvesztette a számlát? Ne aggódjon, ha a termékre még érvényes a garancia, a kereskedőnek van róla digitális másolata.
Ellenőrizze, hogy érvényes-e még a termékre a garancia (lásd számla), vagy van-e az Ön birtokában kibővített garancia. Ha nem tudja, hogy mennyi ideig érvényes az Ön országában a garancia, nézze meg az áttekintést.
Név, cím, e-mail-cím és telefonszám.
A siker kulcsa a felkészülés. A probléma világos leírása segíteni fogja a javítást végző csapat munkáját.
A letölthető és kinyomtatható sablon segítségével könnyebben össze tudja foglalni a szükséges információkat.
A sablon letöltése
Most, hogy befejezte az adatok összegyűjtését, itt az idő keresni egy hivatalos márkaszervizt. A hivatalos márkaszerviz-keresővel megtalálhatja a közelben lévő hivatalos márkaszervizeinket.
A hivatalos márkaszerviz segíteni fog Önnek a javítás hátralévő lépéseiben. Kérjük, adja meg nekik az összegyűjtött információkat.
Ide kattintva kereshet a hivatalos márkaszervizek között