1. lehetőség: A MySony termékregisztrációs e-mailben (csak fényképezőgép termékek esetén):
Bizonyos fényképezőgép termékek esetén további egy év garancia járhat Önnek, ha regisztrálja a terméket (erre a felhasználási feltételek vonatkoznak). Itt további információkat találhat ezzel a témakörrel kapcsolatban.
Példa:
Ha nem találja az aktiválókódot vagy nem kapott olyan e-mailt, amelyben az szerepelne, ellenőrizze a kéretlen levelek mappáját. Ha nem kapott regisztrációs e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
2. lehetőség: Ön kibővítettgarancia-kártyát vásárolt.
A kibővítettgarancia-kártya hátulján.
Példa:
Megjegyzés: A következő modellekre nem érvényesek a Sony kibővített szolgáltatási csomagjai:
Ha problémákba ütközik a kód aktiválásakor, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.
Ha Önnek 5 éves kibővített garanciája van (csak az Egyesült Királyságban érhető el), melyet a kereskedő és a Sony előzetesen regisztrált, akkor is előfordulhat, hogy aktiválnunk kell az Ön új tv-készülékét a rendszerünkben. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy személyre szabja szerződését és megossza velünk a vásárlás pontos dátumát.
Ez az oldal kizárólag a következő Sony termékekre vonatkozik: BRAVIA, videokamerák, Cyber-shot fényképezőgépek, cserélhető objektíves fényképezőgépek, objektívek, otthoni audiokészülékek és személyes audiokészülékek.
Az Xperia és PlayStation készülékekkel kapcsolatban kérjük, látogasson el az ezen termékek számára készült weboldalainkra.
Kérjük, látogasson el a javítási oldalra.